Vali Canbolat’a hayırlı olsun ziyaretleri sürüyor
Ankara Valisi Yakup Canbolat, çeşitli kurum ve kuruluş temsilcileri ile yerel yöneticileri makamında kabul etti.
Ankara Valisi Yakup Canbolat, çeşitli kurum ve kuruluş temsilcileri ile yerel yöneticileri makamında kabul etti.
Ankara Valiliğinden yapılan açıklamada, Vali Canbolat’a yönelik hayırlı olsun ziyaretlerinin devam ettiği belirtilerek, ziyaretlerde kentte yürütülen çalışmalar ve kurumlar arası iş birliği konularının da değerlendirildiği ifade edildi.
Bu kapsamda Güdül Belediye Başkanı Mehmet Doğanay ile Kalecik Belediye Başkanı Satılmış Karakoç, Vali Canbolat’ı ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.
Öte yandan, Lokman Hekim Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fatih Gültekin ile Lokman Hekim Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı Dr. Mehmet Altuğ da Vali Canbolat’a nezaket ziyaretinde bulundu.
Mülkiye Başmüfettişi ve eski Ordu Valisi Enver Ünlü de Vali Canbolat’ı ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini paylaştı.
Valilik, ziyaretleri ve iyi dilekleri dolayısıyla misafirlere teşekkür etti.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 beykozzaman.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.