Gümüşlük’te deniz dibi temizliği gerçekleştirildi
Bodrum’un Gümüşlük Mahallesi’nde düzenlenen deniz dibi temizliğinde yaklaşık 250 kilogram atık çıkarıldı. Çalışmaların çevre bilincini artırmak amacıyla sürdüğü bildirildi.
Bodrum’un Gümüşlük Mahallesi’nde düzenlenen deniz dibi temizliğinde yaklaşık 250 kilogram atık çıkarıldı. Çalışmaların çevre bilincini artırmak amacıyla sürdüğü bildirildi.
Bodrum Belediyesi tarafından denizlerin korunmasına dikkat çekmek amacıyla yürütülen Deniz Dibi Temizliği etkinliği, Gümüşlük Mahallesi’nde gerçekleştirildi.
“Denize En Çok Mavi Yakışır” sloganıyla 12 yıldır sürdürülen ve her hafta farklı bir mahallede yapılan temizlik çalışmasının bu haftaki etabına belediye meclis üyeleri, belediye personeli, gönüllü dalış ekipleri ve vatandaşlar katıldı.
Gümüşlük koyunda gerçekleştirilen çalışmalarda, belediye personeli ve Green Rangers gönüllü dalış ekibi tarafından deniz dibinden yaklaşık 250 kilogram atık çıkarıldı.
Toplanan atıklar arasında plastik ve cam şişeler, metal parçalar, balıkçılık malzemeleri ve bir güneş paneli de yer aldı. Çıkarılan atıklar, farkındalık oluşturmak amacıyla sahilde sergilendikten sonra Konacık’taki 1'inci Sınıf Atık Getirme Merkezi’ne götürüldü.
Deniz Dibi Temizliği etkinliğinin, 1 Temmuz’da Gümbet Mahallesi’nde devam edeceği bildirildi.

Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 beykozzaman.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.