Giresun’da şehir estetiği için peyzaj çalışmaları sürüyor
Giresun Belediyesi, yaz mevsimiyle birlikte kent genelinde peyzaj çalışmalarını hızlandırdı. Park, kavşak ve refüjlerde gül ve mevsimlik çiçek dikimi yapılırken, şehirde daha estetik ve yeşil bir görünüm oluşturulması hedefleniyor.
