Büyükkılıç, Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’nde vatandaşlarla buluştu
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Spor A.Ş. tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü etkinliğinde vatandaşlarla bir araya geldi.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Spor A.Ş. tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü etkinliğinde vatandaşlarla bir araya geldi.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Spor A.Ş. tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’ne katıldı.
Ali Dağı’nda gerçekleştirilen etkinlikte eşi Necmiye Büyükkılıç ile birlikte yürüyüşe katılan Başkan Büyükkılıç, sporseverlerle birlikte yaklaşık 9 kilometrelik parkuru tamamladı.
Etkinlikte konuşan Büyükkılıç, sporun yaşam kültürü haline gelmesi gerektiğini belirterek, “Spor A.Ş.’mizin bu tür etkinliklerle halkımızı buluşturma yönündeki gayretlerini sürdürmesini temenni ediyorum” dedi.
Etkinlik kapsamında vatandaşlar doğayla iç içe spor yaparken, çocuklar ve katılımcılar için çeşitli oyun ve ikram alanları da oluşturuldu. Sabah saatlerinde başlayan organizasyon, spor ve doğayı bir araya getirerek keyifli bir buluşmaya sahne oldu.

© Copyright 2026 beykozzaman.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.